Helgen

Ja i fredags blev det lite fest här hemma, började med att cindi kom hit till mig och tog ett glas vin! Det var trevligt som vanligt :) Efter en stund kom det bara flera och fler! det blev en lyckad kväll. Dock blev det lite jobbig, känsloladdad osv..Annars var det en mycket rolig kväll :) Tack alla som kom hit!
Lördagen var jag och hasse och våran nattgäst väldigt trötta hela dagen! och jag ville baraligga och dega i sängen  och det gjorde vi, hyrde 2 filmer och feta oss med smått och gott. Klockan gick riktigt fort för snart vart kl 20.00 och bella skulle snart komma! hon kom vid ca 21 sen kom även cindi :D blev lite förfesthos oss. Danne och Johan kom hit också. Åkte ner till Mastis efter ett tag vid typ 23. Och jag säger bara en sak - MATSIS SUGER. Men ändå lyckas med hamna där ändå ibland. illa.  Och kvällen slutade väl inte riktigt inte som vi hade tänkt oss. Blev en lång natt och la oss väl vid ca 6 på morgonen. Även Larza hasse bror fick sig en maddras att sova på =)
Söndagen blev super lugn den med, kolla mer eller mindre på tven hela dagen! underbart. Senare på kvällen kom även jossan, danne och johan och kollade BB med oss. la oss rätt tidigt vid . 00.00 men jag kollade på tven ett tag till, men älskling somna för han skulle upp och jobba.
Ja helgen blev inte som det var tänkt men den blev ändå helt okej, kul att träffa bella såklart som åkte hem imorse med sin mammatyp kl halv 8.
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0