Film dag

Hej på er!
ja dagen idag har sett ut som det gjorde igår näst intill. Låg kvar ett bra tag i sängen innan jag gick upp... såg ju att inte solen trängde sig in genom gardinerna. suck! så jag låg helt enkelt kvar istället och kollade på tven.
Gick upp efter ett bra tag och gjorde lite mat, fick bara bli pasta, köttbullar och sallad som blev över igår.
Efter maten blev det en film med baby, han har nyss åkt till jobbet :/ har träning ikv också som börjar 20.15 kan inte säga att jag direkt är taggad! men det blir jag nog snart.
Nu ska jag sätta på kaffe och ta mig lite glass och se skilda världar :)
Emma och Felicia sover över här inatt också, då får dom strängas i samma säng! haha.
hitta en gammal bild på älskling dator.
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0