Elmia 2011

Dagen började med att klockan ringde kl 7.30 på lördag morgon! låg kvar en stund gick upp 7.50 fick bli att ta sig en kopp kaffe och börja fixa sig. Sen var det bara att dra ut och sätta oss i bilen, åka och hämta danne som var "chafför" under Elmia. Vi började inte dricka förens 12.30 typ men det räckte, dum som jag var åt jag ju inte frukost. Utan åt en banan på hela dagen fram tills att jag fick världens huvudvärk! jag och elin gick till en tacobar, men de var väl inte direkt mycket till mat så det var bara attbörja supa mer på det så att huvudvärken försvann och det gjorde den väl efter ett tag. Hade dock ont i huvvet till och från hela kvällen.
Det värsta med Elmia var nog att supa och va skit full när man kom fram, och sedan nyktra till och sedan bli full igen :D haha.
Men det var en kul kväll!
men grabbarna var lite kärringar som däcka på vägen hem medans jag och Elin körde på!
Kvällen blev inte lång men vi drack i ca 12 timmar!
PUss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0