Do it like a dude!

Igår var det ju helt underbart väder, så vi kunde inte motstå att ta oss nån cider och några öl. Tog våra kära vanner och satt oss ute och drack och hade det trevligt. Men ändå lugnt! solen gick ner och det började bli lite kallt så vi gick in. Jag började fixa mig lite bara. Sen kom Jonis och hämta mig danne och hasse - mot Karlstad! ÅKte mer eller mindre bara runt och drack men vart ändå inte full så det var lugnt igår, bara kul att hitta på nått en härlig fredag. Kom och vid halv 2 tror jag ungefär då blev det sängen och kolla BB reprisen.
Var nere i stan igår och hitta lite inne på metro, fick en tröja av mina kära man! Och en sak till.
Visar senare (:
Ja och vad händer ikv då ?
Vi ska iväg och grilla, tänkte hoppa in i duschen om en stund och fixa mig.
Efter grillningen blir det mot kd hem till sandra och robin!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0