Aldig fel!

Hejsan!
blev väckt av viktor stolpe imorse vid typ 11 han ville bjuda mig och baby på Thaimat och det ville vi ju såklart :) så vi ställde klockan på 11.45 gick upp och gjorde oss klara sen mötte vi stolpe när nere, och fick oss en god lunch eller rättare sagt frukost :) Tack så mycket! Efter vi ätit satt vi kvar en stund pratade massor och sen blev det till systemet sen hem till oss på en kaffe, stolpe åkte nyss tillbaka till jobbet! och jag satt mig här och funderar på om ska orka ta tag i hemmet. Meeeeen det är ju inte det roligaste! Jag vill bara att det ska bli kvällen :D:D
Nu ska jag iaf sätta mig och kolla tv med min man :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0