3 små liv

Kom hem från pappa förut nån gång. Passa rasmus en stund så pappa kunde åka in till stan med några papper. Rasmus har opererat sig i munnen så han var lite trött så han somna direkt. Men han vaknade till liv så småningom :) Satt upp polen så den får börjas värmas upp i vår solen (:. Tog oss en kopp kaffe, och jag tog med mig Rasmus linnea och cornelia hem så dom ska sova över så nu äreliv här hemma kan jag lova er mina vänner. Operationer hjälper inte änns "haha".
Nu har vi nyss ätit mat, potatismos och ungstekt falukorv det var himla gott, och min kära man åkte nyss till jobbet! kommer hem imorgon bitti!
Igår hade jag en trevlig kväll och eftermiddag med härliga tjejer! var i Sofias stuga och grillade och åt massa efterrätt, men gott var det! spelade ett spel och hade det mysigt. Jag bakade en tårta åt Amanda oxå! som fyller år idag så grattis till henne :) Det var kul att Sofia ringde, vi hade inte setts på ett tag så det var hilma kul tyker ja, och träffa dom andra som jag bara ser lite då och då!
avslutar med denna härliga bild och en bild som man lyckades få med Anna på bild också :D
Tack för en toppen kväll tjejer ! :)
Nu ska jag duscha Rasmus och Cornelia, och imorgon kl 14 ungefär blir det ner till järnvägs lekparken med Emma och hennes dotter :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0