2011-04-20

Hejsan!
Ja idag har telefonen ringt flerar gånger! eller rättare sagt hasses telefon, haha. Så vid ca 11 gav vi upp, men vi låg kvar till halv 12 med våran lilla snutt. Gick upp och gjorde oss iordning, sen åkte vi upp till lokalen där vi hade hasses 20 års fest. Lämnade  tillbaka nyckeln så nu är det klart! Efter de åkte jag hem och baby till skattkärr för att greja med bilen. Och jag ska snart åka till Björneborg med cindi. Ska hämta mina småsyskon vid 4 på dagis och skola. Så ska vara barnvakt ett tag :) Blir nog att sitta ute i det härliga vädret medans ungarna hoppas studsmatta och cyklar omkring! haha.
Just nu sitter jag och har rätt tråkigt faktiskt, + att klockan går så sakta för att jag sitter och håller tummarna :D hoppas hoppas! medelar kanske sen vrf jag håller tummarna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0