Trött

Andra dagen på jobbet och det gick bra kan mer och mer maskiner nu. Nice!
Jävligt trött på bullformar haha. 
Cyklade till jobbet imorse oxå, duktigt! :)
Efter jobbet kom jenny och hämta mig, åkte och köpte godis. 
Ska nog träffa henne sen med. 
Sen kommer hasse oxå för han är ledig imorron. :)
Jobbar 7-13 imorron så det blir en kortdag! skönt.


Så här "söt" är jag på jobbet haha. Alla går runt som blå smurfar.
(var glada att jag inte tog kort med den vita mössan!)
Dock är mina kläder alldeles förstora! men det fixar jag imorron. 

Just nu ligger jag i soffan och typ halvsover.. trött tjej. 
Höjde volymen för att hålla ögonen öppna!
så ja kan sova ikv. Annars kommer jag bara att ligga vaken. 

Ska nog träffa Jenny och Nicke sen :)
får se vad som sker när min käraste kommer. 


VILL TILL VÄRMEN NU!
VILL HA LÄGENHET NU!
VILL HA ETT FAST JOBB NU!

Och Jag Älskar Min Mamma (a. 


 Puss!



Kommentarer
Michaela

Snygging där! :P

Grattis till jobbet och hoppas på att du får stanna! =)

2010-09-02 @ 19:10:02
irene

Älskar dej med Ida !! puss

2010-09-02 @ 19:49:25
Jenny :)

ååh, snygging! :)

2010-09-03 @ 10:48:59
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0