Härligt!

Jag och Älskling låg i sängen till mesta del hehe, blev att käka pizza och bara må gott!
Senare motkvällen typ kl 18 drog jag och hasse ner till Micke och Elin vi fixa oss där inför kvällen.
När vi väl var klara och redo för att festa, hade inte ölen kommit. Väntade seriöst i 3 timmar på dom tror ja.
Började fan dricka halv 19 eller nått:O menmen Jag och Elin kom ikap jävligt bra ;)
Vi är lite blåslagna här och där. Och byxerna såg inte så himla rena ut från igår såg jag, gräsfläckar lite här och där. Haha drog mig rätt gött när jag skulle pissa på gräsmattan! men Git fixa byxorna så inga fläckar kvar!









:D:D

det var en grym kväll!
Tack alla :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0