Godkväll!

Sitter nu hemma hos baby, men utan honom för han är iväg och jobbar natt.
Han kommer hem ca 5 imorron bitti/inatt så han lär ju väcka mig ;D
min klocka står på 05.40 så kommer typ gå upp när han får mysa ner sig under täcket!
myss.... dock ligger jag och stänger av klockan minst 5 grr innan jag går upp haha.
Eller tills hasse buttar på mig :P

Just nu sitter jag och pratar med Elin på msn, och vi har lika tråkigt båda två haha.
vore gött att gå ut men det orkar jag faktiskt inte, sängen lockar lite.
Fast är inte trött:O
typiskt, annars somnar jag fan efter idol och hasse ligger i timmar och kollar på tven.
men det är bara för att jag börjat jobba(a. trött tjej!
men inte idag tydligen..

aja imorron jobbar jag 7-13 så det är NIIICCCE!
Efter jobbet ska jag försöka hinna hem innan jag ska ner på stan och fika med Nitababy<3
Blir att vara med henne en stund, sen hem nån gång.. städning står på schemat men det stryker ja.
Hoppas ist på att jag får köpa MIN dator imorron om min baby går med på det (a.

Match på lördag! efter åt blir det antagligen utgång!

PEAC!




Och se på fan att jag såklart ska bli förskyld..igen!
MATCH PÅ LÖRDAG JU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0