Dåligt Ida!

Jag vet att jag suger på att uppdatera min blogg! Men jag har varit så himla trött efter jobbet osv. Men så är det att komma in i arbetslivet.eller?
Igår efter jobbet åkte jag hem med Lillan,bytte bara bara kläder sen hem till henne.
Gick ut med hunden en snabbís sen vidare ner till stan och tog oss en fika. Var hungriga så det fick bli baugette på café paus. Det var trevligt att ses än bara på jobbet :)
Efter att vi kämpat att få i oss den svår ätna mackan så gick vi vidare och kollade lite skor, sen åkte vi till affection(stavning) köpte en present till älskling. Som jag hoppas att han blev glad över!
Och idag fick jag lite saker av baby, en klocka :D bh och trosor. och en fin stickad tröja som var jätte söt, ser nästan ut som den tröjan som går på reklamen för hm just nu.

Jag har införskaffat mig en mini dator oxå:)

Ville från början inte ha en rosa, utan en vit men fanns ingen så fick bli denna ändå och den är helt okej!

NU ska jag ta och byta om till träningen, har ont i halsen och små hängig med det få gå. Hoppas att jag får vara med på matchen på fredag. 

PUSS!
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0