sista..

arbetsdagen för denna vecka imorron och det känns underbart..måste jag säga. Veckorna går verkligen snabbt ändå.
Jag fyller redan 19 på lördag? och det har gått så snabbt att jag inte änns har tänkt på det:S men 19 är bara en värdelös ålder inget spec som händer ändå haha.

DOCK är jag fruktansvärt nervös! pga att min kära pojkvän har kokat ihop nått men jag har ingen aning om vad, men alla andra vet tydligen :p väldigt nyfiken! Ända jag vet är att han har bokat bord nånstans på lördag, och att han, Martin och Micke har grejat med nått! hmm funderar hela tiden. Lite kul ändå.. men han kommer få igen ;)

Det har inte hänt mycket denna vecka mer än jobb jobb jobb som vanligt...

Planer för imorron
Jobba, hem och byta kläder, vad ska jag ha för kläder!!!, hem till lillan och börja dricka/fixa oss, till bowlingen med jobbet för att käka mat, bowla, sedan får vi se vad kvällen slutar med, om vi går vidare eller inte!

Har inte uppdaterat nått om matchen mot storfors!
Det var seriöst en sjuk match..
storfors ledde ett tag med 6 bollar men vi kom ikapp och ledde med 3 bollar.
Våran målvakt blir utvisad så vi var 5 ute spelare var av en av oss i mål.
och hur ofta händer det?
Storfors fick inte in ett ändå mål då så malin var grym i mål;)
du kanske borde stå i mål oftare malin;)
Blev utvisningar typ hela tiden från båda lagen?
Jag fick rött kort och fick sätta mig på läcktaren dom sista 6 minuterna och det sög.
Och matchen slutade 17-17... blev 2 mål när jag fick gå upp på läcktaren då vi var en spelare kort oxå om jag inte minns fel.
Men enligt mitt lag så vann vi ändå för att vi kom ikapp och gjorde en bra match iaf för det mesta!


nu blir det sängen upp och jobba imorron så vanligt. Min baby är och jobbar så blir att sova själv.. men hinner sova med han en stund innan jag går upp till jobbet. Hinner väl sova ca en timme haha.

Godnatt folket!

Puss
LÄNGTAR TILLBAKA TILL STUDENTHELGEN!


Kommentarer
Jenny :)

Svar: Bra att det gjorde dig glad iaf :)

Haha, alla minnen med dig är oslagbara :)

Jag älskar dig till tusen (: <3

2010-10-15 @ 09:13:26
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0