Överaskning..

Den 16/10 vaknade jag upp hemma med baby, min fördelsedag.
Åkte sedan hem till Älskling för att vi "skulle åka och äta mat kl 19."
Eller ja det var iallafall vad jag trodde haha. Började göra oss iordning ca kl 17.
Började grogga kl 17.30 typ och det gick segt för min del kan man ju säga efter fredagsen intag av alkohol!

Ungefär vid 18.30 satte hasse en halsduk runt mina ögon så jag inte ska se något!
Och det var obehagligt! men det var kul, Hasse sa inte änns vem som körde oss men det lista jag ut själv rätt snabbt det var valter! vilket jag visste.

Åkte runt i ca en haöv timme! och jag blev jätte trött till slut haha. Men det gick bra.
När jag går ur bilen och hasse leder mig med min fina randiga halsduk runt huvvet.  
Går in i nån byggnad såg bara lite av marken och jag visste redan då vad som var på gång!

GRATTTTTIIISSS! skriker massa godningar :D

och det var jätte kul och jätte snällt av er som fixat det, :):)

festen började skit bra och hade riktigt kul.
men som vanlinigt kommer det idioter som var ute efter bråk.
Och jag är ju såklart den som inte kan ge fan i det när det väl blir nått!
uhh vad jag var arg.. och det märkte nån han som flög i golvet.

Tänkte inte alls på vad jag gjorde men det kom jag på till slut när danne tillslut fick mig att släppa halsgreppet..
usch..

hade seriöst ont i hela kroppen dagen efter och även idag en vecka efter..Jag åkte med killen i golvet med knäna först i massa glas vilket jag inte märkte...
har varit iväg till läkaren och hade inget glas kvar i knänen.

Dock hade knät fått en soppas smäll så att "neven i knät har fått som en hjärnskaking" det var hans förklaring.
Och tre blå fina fingrar, fick inte träna på en vecka men blev match ändå idag. haha


Jossan, Jag & Elin!

Bella & Jag!

Hasse & Jacob!

Hans-Erik :)

Bella, Hasse & Jag!



Lägger ut en härlig bild på mig och dom härliga grabbarna som får avsluta kvällen!

TACK ALLA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0