LOVVE!!

Ja Igår efter jobbet hämtade älskling upp mig hemma i lastbilen han jobba och plockade upp mig på vägen. Åkte mot Karlstad och jag blev såklart sugen på att shoppa! Så ja efter hasse blev klar åkte vi hem till han bytte om, hämta upp Elin som jag lyckades få med mig;) Åkte mot bergvik!
Och nått hittar man ju alltid!
Kavaj från Ginatricot  499 :-

Leggins från Ginatricot 199:- blev ingen bra bild!
men dom är i "skinn" och veck på knäna skit snygga på!

synd lite iaf!


Jag ska aldrig gå in i en skoaffär!
vilket jag vet mycket väl, men jag kunde inte låta bli.
Hitta dom här och dom är ju sjukt snygga på.
Har blivit kär i kilklack det är ju så snyggt eller!?

Scorett 1199:-
borde inte skriva vad dom kosta mamma är ju inne på min blogg dagligen.
Hon är nog trött på mina skor vid det här laget. haha (a.


Jack & Jones 399:-

Jack & Jones 399:-

Älskling hittade också lite, tack vara mig.
Ni vet hur dom flesta killar är. Går in i butiken kollar lite snabbt,
hittar inget och går ut?
Njaaa.. funka inte på mig. =D
Så ja hitta dessa kläder som han provade och tyckte om.
enligt mig skitsnyggt och ännu snyggare på!
:D



Hasse åkte nyss och träna hade velat följa med och kolla om den inte var så sent,
är ju svintrött. (ovanligt)
Men han är väl hemma till halv 11 så ska försöka hålla mig vaken!
Ska lägga mig i sängen igen och kolla på andra avenyn som Hasse laddat ner som vi ska kolla på tillsammans, men eftersom han åkte och träna så tänker jag kolla ändå så får han kolla ikapp imorgon när jag jobbar! ;)
En sak till som jag fick reda på idag är att jag är ARBETSLÖS PÅ MÅNDAG!
Och det som stör mig mer är att jag blev utskriven från arbetsförmedlingenjävlaskit..igår.
Klart jag blev det bara för att jag ringde en dag försent.
så typiskt..bara att börja om gå ner och krångla med denna skit och vänta ytterligare 3 månader innan man får några pengar! hmm SÖKA JOBB TILL VECKAN? svar ja.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0