Kalas..

Ja kalas innebär ju även städning..suck.
Men det är jag klar med nu, ska bara ner mer tvätten sen färdig!

Baby åkte hem ca kl 12 åkte hem och käka osv han har match sen som jag gärna hade velat sett.
Men kan inte kalaset börjar ju kl 15.00.
men tar nog snål skjuts hem till hasse av moster Anneli sen;)

Jobba imorron som vanligt,
Just det det jag har fått när jag fyllde år är en adidas träja, uggs skor, pengar.överraskingsfesten,väska till min mini dator, mascara och en ögonskygga Får se vad jag får av släkten idag! :)


Nu ska jag gå ut en stund sen ska jag duscha och ta kort så ni ser hur håret blev i fredags la i mer mörka slingor! 


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0