Jobb,jobb,jobb

Ja jag jobbar hela tiden och det börjar bli rätt så....tråkigt.
Är trött hela tiden ingenn lust att göra ett skit om dagarna.
fick jag välja själv hade jag legat i sängen från att jag kom hem från jobbet tills jag ska sova.
Men vad är det för liv..man har inget livnär man jobbar!
ja jag gör iaf inte alls mycket om dagarna har ingen lust och ingen ork.
Ska snart gå till Konsum för att köpa lite till mig själv och till Elin. Hon går snart av bussen uppe vid konsum.
Men det ska jag tydligen inte göra för det orkar jag ju inte det är ju lixom 50 meter...
Är det upp till mig att komma till dig när du lika gärna komma till mig!? men passar det inte så visst..
IRRITERANDE.
men iaf efter konsum blir det iaf hem hit igen och bara ta det lugnt.

Nu ska jag snart ta min lata röv och gå.

PUSS!


Kommentarer
bella.

för du har aldrig frågat mig om jag ska komma till dig! du erbjuder dig aldrig att jag får komma till dig. och varför inte vara hos mig när jag har egen lägenhet?

förstår inte vad som har hänt med den ida som fanns förut. orkar fan inte bry mig längre, jag försöker och försöker men får inte ett skit tillbaka.



du, hade nice! hör av dig när du känner för de och har en anledning.

2010-10-05 @ 22:04:02
URL: http://enligtbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0