Helgen!

Helgen skulle ha varit lugn... men det blir ju inte alltid som planerat.
I fredags jobbade jag till kl 16, gick lite tidigare för att hitta till frisören.
Satt där i 3 timmar så Jag och Hasse hann inte till tacobuffen vi tänkte gå på.
Men vi åkte hem och duscha osv ist. Sen åkte vi ner till stan och vänta på att lillan skulle höra av sig,
efter en stund så var hon hemma så åkte dit en stund. Tog ett glas vin och prata lite.
Sen vidare till Jenny och Nicke för att kolla idol. Dock hade vi missat hälften men men..:P

Lördag blev att spendera för det mesta med Bella!
Jag gick ner till konsum för att möta henne sen upp till hallen och kolla herrmatchen! och den gick som dden gick, förlust tyvär!
efter matchen åkte vi med Jennie ner till stan, fixade lite grejer inför kvällen och åkte med det som fattades till tacon!

Käkade och hade det mys! sen började vi fixa oss och så. Satt och tog det lugnt lite till senadan kom Lillan och hämta oss och åkte hem till henne, var lite folk, blev att börja festa och så. Men var rätt lugnt för min del igår, har ju match idag!
kl 23 drogg vi till mastis allihopa och det var helt okej emot var det brukar vara måste jag säga!

nu ska jag snart att och göra mig redo för match!!!!
Och jag är TAGGGGGGAD!


och jag är lite irriterad just nu! finns ta mig fan folk till allt, Att dom inte bara kan respektera andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0