Bowling med jobbet


Ja det finns mycket att berätta om i helgen kan man ju säga.
Men jag börjar med Fredagen då det blev jobb som vanligt då, 7-16.
Efter jobbet fick jag skjuts av Evve hem, bytte om till kläderna jag skulle ha på kvällen inför bowlingen med jobbet.
Lillan kom och hämta mig ca kl 16.30 åkte hem till henne & Robert och börja fixa oss och började dricka.
Var lite folk som kom och förfesta från jobbet..
Åkte ner till bowlingen kl 18 typ med taxi.

Började med att vi bowlade sen blev det buffe! och nja jag blev inte så sugen på det när jag fick ett hårstrå i maten.

Jag och lillan körde järnet hela kvällen såklart!
Efter festen blev hemma hos Lillan och Robert och det var nicce! drackdrackdrack och dansadedansade!
Och ja det blev för mycket alkhol för min del men jag var inte ensam om det haha...








Helt klart en grym kväll, tack alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0