bestlutångest

Nyss kommit hem från jobbet typ slutade kl 16 som vanligt.
Har nyss käkat lite mat och snackat lite med Bella i telefon.
Nu ska jag snart gå upp på mitt välstädade rum (not) ska städa. Och det är alltid lika roligt..

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mitt hår, eller jag har har funderat på det länge.
Det som sitter högst på listan är iaf att gå till en frisör, och försöka tona ner det blonda så det inte riktigt är så blont som nu. Det är iaf en bra början till att bli brunett eller ?;)

Den färgen jag vill ha i mitt hår så småningom är ungefär som denna.

det är inte för mörkt och inte för ljust!
Skulle jag passa i det tror ni?
eller ska jag vara mitt tråkiga gammla jag?

Tänker iaf börja med att göra slingor för att tona ner det blonda sen får vi se vad som sker!
Blir nog nästa månad vid löning som jag går iväg.
Är så jävla trött på denna ständiga utväxten.....
men är ändå rädd för att färga håret mörkare! :o



ska ringa till frissan på en gång och beställa tid annars kommer jag dra ut på det om jag känner mig själv rätt!


Kommentarer
Irene

Ring Malin !!

2010-10-06 @ 18:09:24
ida

redan kirrat mor;)

2010-10-06 @ 22:50:53
micaela bäst_cool

du skulle passa asbra i den färgen!

2010-10-06 @ 23:39:44
Jay

Färga håret så ger jag dig en chans!

2010-10-07 @ 00:25:40
URL: http://enarmadbandit.blogg.se/
ღ Saara Saariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ

ja denna färgen var verkligen fin :D

2010-10-07 @ 00:45:34
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0