Veckan..

Under veckan har det bara varit lugnt faktiskt och det har varit skönt!
Jag och älskling har varit sånna nördar och kollat andra avenyn! men det är så bra att man inte vill sluta kolla.
nu är jag på avsnitt 84 så får ta och stänga av nu så hasse kommer ikapp haha. Han är nu och jobbar nått så får somna utan honom, han kommer nog ca 06.30 imorgon bitti! menmen..
Har varit inne till Karlstad och kollat en dag oxå Jag och Baby köpte mig två bar stickade tunikor så underbart sköna! lägger upp bilder imorron om jag hinner.
Och Sen hitta jag såklart ett par grymt snygga skor till hasse som han blev helt kär i!
så han köpte dom. Så nu ska han inte klaga på mig för nu vet han hur det är när man bara måste ha skorna man just provat!;) hehe...
Fick även bli en matbit på bergvik innan vi åkte hem, Var hos mig igår oxå sov där och åkte till kd imorse igen.. för att lämna in min dator för mitt mellanslag har damp och inte vill funka alltid. så får tillbaka den om en och halv vecka ungefär. så hoppas att den blir bra efter det!
imorron ser iaf planerna ut så att det blir förfest hos filip med sandra, sophie, jk bella och jag! senare nöjes!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0