torsdag

Då var det torsdag igen och dagarna bara flyger iväg fast att man klagar att det går segt på veckorna fast att det inte gör det! Imorron är det fredag och det känns hur underbart som helst måste jag säga.. helt slut i kroppen efter att jobba. Det ända man gör är att springa fram och tillbaka upp och ner! och bära massa saker slänga, sparas hit och dit... aja ett jobb är ett jobb! blev förlängd en vecka till oxå.

Ja iaf just nu gör jag inte mycket alls ligger i babys säng och är trött haha.. han åkte nyss till jobbet. Så får se han imorron bitti igen! när jag åker till jobbet haha.
Efter jobber imorron måste jag in till stan och köpa nått till hugo som fykller 11 imorron, gud vad tiden går fort! HUGO 11 ÅR? Det finns inte i min värld han är liten min lilla lillebror. Dröjer väl inte förens han ränner på krogen och jag är kärring! haha..

Var på bergvik igår med baby hämtade ut min dator som varit på lagning och är väldigt nöjd med resultatet! den funkar kanon.
Passade på att kolla runt lite oxå köpte mig en  stickad tröja från gina tricot, svart/vit. Riktigt skön!
Köpte även julklapp till mamma som jag hoppas hon blir glad över vet att hon sagt att hon velat ha en sådan nångång och jag med det sutom ;) nu säger jag inget mer, dyr var den iaf! men det är min lilla mamma värld!
Ett annat problem är ju att jag har många fler julklappar att köpa 6 syskon, pojkvän, pappa, mammas är iaf klar! hmm det blir mycket och dyrt! men det är så hilma svårt vet aldrig vad jag ska köpa. Antar att det är fel än jag som ogillar att köpa julklappar.


Just nu sitter jag med nya tröjan och den mysiga halsduken :D

Är sugen på nått gott att tugga på men orkar inte dra till konsum själv haha.
kanske ska ta och ragga lite på Elin och se om han vill haka på!

OM jag inte är förtrött sen så blir det en promenix med Therese :)

PUSS!




Kommentarer
Irene

Jag är gör nyfiken !!! Love you

2010-11-18 @ 19:23:19
ida

du får vänta mammi :D mohaha

2010-11-18 @ 19:42:58
ida

du får vänta mammi :D mohaha

2010-11-18 @ 19:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0