Lördag

Vakna upp hemma hos mig, sov underbart för en gång skulle! gick upp och fixa frulle, tog det lugnt en stund sen åkte vi mot skattkärr, hämta upp elin för att fixa mitt vin som var hemma hos henne, hjälpte även valter en stund sen ´blev det duschen och fix inför kvällen. Åkte hem till Therese ca kl 18.00 drack där och tog det lugnt, åkte in till stan vid typ 20.00. Var och bowlade på nöjes med ettt härligt gäng:)

efter bowling var alla otaggad och ville hem vilket inte jag ville men det fick iaf bli burgher king. som inte änns var gott.
Sen hände det lite tråkiga saker så jag och hasse fick åka till kristinehamn, tack för hjälpen nikce och Jenny! <3


Nu ska jag in till stan en snabbis med therese :)

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0