Karlstad med bella var..

Kanon! vi gick lite på stan, för att köpa julklappar men kan säga att det blev en julklapp för bellas del och en tröja/blus till mig själv. haha, hitta inte så mkt och visste inte vad jag skulle köpa!
men efter vi varit på stan fick det bli att gå och äta god mat på restaurang, Äta gott och dricka gott är aldrig fel!:)
Maten och vinet var helt perfekt det blir ett ställe att gå tillbaka till.


bilerna blev helt värdelösa pga att jag lämnade väskan i älskings bil med kameran i!

Efter en god middag kom baby, micke och martin och hämta oss, och åkte hem till hasse och fixa oss.
det blir ju aldrig som planerat men med lite akohol i kroppen efter middagen blev  vi sugna på att dra ut!
så vi bokade bord på tempel och där träffa vi Robin,Lollo & conny så det blev en kanon kväll med dom!
Vi beställde in en flaska vin jag och bella för det var vi värda tyckte vi hehe, efter det blev det drinkar efter drinkar. Fast att vi var sjukt mätta jag och B så beställde vi in efterrätt, (vaniljglass) för att det inte skulle se dumt ut. Vi hade ju redan ätit! medans dom andra åt sina köttbitar! hehe.
Efter en stund när vi ätit och var glada och mätta ännu en gång gick vi in till baren, kändes inte sätt och sitta och dricka massa där folk åt middag. Så vi gick runt hörnet inne på tempel. Satt och vid ett bord vid fönstret och satt där ett bra tag och bara hade det trevligt!
vi tänkte prova att ta oss in där han spelade på tempel vem det nu var, men ddet gick inte man var tyvungen att har biljetter så vi fick helt enkelt gå till score men med roligt sällskap så kan det till och med bli en lyckad kväll där med!









Tack för en toppen kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0