2010-11-11

Ja det är redan torsdag och imorron har jag redan jobbat en vecka på den nya jobbet, dom som undar vad jag gör så städar jag efter byggkillarna som håller på att bygga ccc i karlstad. Ett helt okej jobb men tungt ibland!
känns idag att jag burit och flyttat saker hela dagen är helt slut!
Har blivit att jag varit hos Hasse hela veckan pga av att jag börjar 7 varje morron och har ju inget jävla körkort så jag kan ta mig till kd från khamn. Och tänker asolut inte gå upp flera timmar innan för att hinna med en buss. nooowww wayy. Så jag bor hos min älskling :D men sankar min underbara mamma!♥
har heller inte kunnat vara med på träningarna och det suger..På ett sett vill jag inte bli förlångd en vecka till på jobbet, vill kunna träna osv. Vill inte be hasse köra mig överallt.. men aja. Blir iaf att kolla på mitt lag på lördag när dom möter Åmål! skulle vilja vara med men har inte tränat men det blir nästa vecka om jaginte har jobb en vecka till! Annars får hasse köra mig iaf en dag (a)
Baby har nyss åkt till jobbet han ska jobba natt, och jag ska bara vara hemma här och ta det lugnt ska snart upp igen. Och är sjukt trött just nu.
Puss


Kommentarer
Jenny :)

saknar du inte mig ;o

2010-11-11 @ 17:56:32
URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Ida

Klart jag gör :O

2010-11-11 @ 18:02:57
Therese

Hör av dig om du vill med ut och gå någon kväll så då får du lite träning :P

2010-11-11 @ 18:44:37
URL: http://theresestrid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0