Tisdag

Har nyss precis kommit hem från praktiken,
tänkte att det skulle bli skönt med en dusch när jag kom hem men inte det.
För Vattnet är tydligen avstängt...pga av att dom fixa med nått.
Vattnet kommer tillbaka ca kl 22.30 bara att vänta då.
Menmen idag har jag haft praktik mellan 13.30-21.00.
dagen har gått rätt fort ändå. Var iaf skönt att det för en gång skull var jag som fick ligga kvar i sängen och fick sova vidare ist för baby som fick åka till skolan ;) mohaha.

Min lärare kom till praktiken idag med för att se hur det går för mig,
och det gick riktigt bra!
Längtar nästan tillbaka till skolan redan.
Saknar ju alla! :D

Men nått jag längtar ännu mer till är STUDENTEN!!!!
Inte långt kvar nu!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0