Stockholm

En dag i i stockholm med skolan! Ja det var faktiskt kul.
Bussreorna är ju lite dryga bara annars helt okej!


Ronja Och Michaela!

Cissie var lite trött! Hoppas du mår bättre idag gumman!

Johnnie!

Jag och Johanna :D

Mat!

Ja jag kan ju bara att jag har du fan inte skrattat så mycket i hela mitt liv när vi tjejer fick sätta på oss detta för att få vara inne i Mosken! Ja var så nära på att pissa ner mig när jag fick på mig denna och fick se dom andra helkt sjukt. Till och med Lärarna skratta fast att dom kanske inte vill erkänna det ;)
Och killarna tyckte nog att vi var skitsnygga! haha. Nej fyfan aldrig mer säger fast det var riktigt kul för stunden!
Jävligt ful var jag iaf haha. Men jag bjuder på den bilden!

Ett par till som skratta rätt mycket!

Kläder som jag köpte, Linnet och Västen.
Västen är nog inte riktigt jag men tycker det är snyggt på andra.
Så det fick bli den iaf!

Och köpte en studentklänning!
Tyckte den vart bra. Kanske dummt att lägga ut bild på den men.
Antar att fler än jag kommer att ha den!
så köp den inte, ;)

Sista saken vi gjorde i stockholm var att kolla på teater och den var rätt rolig :D

Det var iaf en toppen dag i Stockholm!

Ikv ska jag vara med Jenny får se vad vi hitta på!
Ikv/natt ska jag till hasseboy!<3


Kommentarer
danne

den där klänningen satt väldigt fint på dig idis :D<3

2010-05-08 @ 22:49:28
URL: http://dannegustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0