Sänghelvete

Kom precis hem från Emelie nu, haha att man kan få sånn damp av att sätta ihop en säng!
helt otroligt:P ville slänga ut sänghelvetet från ballkongen! men snygg var den när vi väl fick ihop den :D
passa skit bra!
Fick bli lite mat oxå! Det var gott.
Och nu sitter jag och överväger om jag ska slänga på mig löparskorna och dra ut och springa i det fina fina fina värdet?
Är väldigt sugen på att komma igång riktigt ordentligt igen, även med inomhusträningen med handbollen.
Men den börjar inte förens nästa onsdag med det. Men då blire att träna massor!


Jaja, Var på praktiken idag som vanligt, var lite trött imorse kunde inte somna igår somna typ kl 1! vet inte vrf men..
Hoppas på att kunna somna tidigare idag =)
Praktik imorron med 7-16, sen efter hoppas jag på att jag håller det jag lovat mig själv. Vilket är att springa innan jag åker till Baby.

PUSS!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0