Måndag

Första dagen i skolan på 5 veckor, och det var helt okej. Dagen gick riktigt snabbt!
och gjorde det sista provet i naturen med, så nu har jag G i det. Så nu får jag vård och omvårdnads college diplom.
Vilket känns bra, bra att ha när man söker jobb. Bara jag och en till i klassen som kommer få det i år. Får väl se hur många det blit nästa år!:)

Sitter nu hemma och kolla på mitt stökiga rum, det är nästan så jag inte vill se det och går ut från rummet. Men kanske lika bra att städa? Och förska ha lite ordning, men ni som vet hur det oftast ser ut i mitt rum kommer veta att jag inte kan ha nån ordning :)
menmen så kan det vara när man är lat som Ida Olofsson.
Ingen har ju iaf dött av det än, men lär väl göra det snart haha!

Nej jag är sugen på att hitta på nått, men vet inte vad riktigt. Kanske gå en promenad eller springa nått varv uppe vid spåret? får fundera på det ett tag.


Nej nu ska jag kila :D



SNART ÄR DET STUDENTEN!!!
Och min balkläningen hänger här hemma så fint!
snart dags för den med.


Snart blir det steeeek på stranden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0