Lösnaglar eller tippar?

Funderar på om jag ska sätta på tipparna nu, har inte så mycket att göra. Köpte dom egentligen till Student/Balen. Men kan nog ta en uppsättning till innan det. Får kolla.

Jag använder inte ofta lösnaglar/tippar. Sparar hellre mina egna. Men när jag väl har det så köper jag inte Lösnaglar för det är skit, tycker iaf jag. Jag köper Depend Gele Kit, och det funkar riktigt bra och blir snyggt, om det görs rätt.
Det rekomenderas! :D



Prova det istället för Lösnaglar, håller bättre och ser bättre ut! :)


Kommentarer
Bella

Äre svårt och sätta på sånna? :P

Kanske man ska prova..

2010-05-31 @ 21:52:59
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Anonym

Nej det är inte svårt:D

2010-06-01 @ 18:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0