Lördag

Baby sov hos mig inatt, Försov mig i morse oxå haha. Typiskt mig. Som tur var väckte hasse mig typ 06.35. så kom i rätt bra tid till praktiken ändå. Mådde inte alls bra idag.. usch var så nära på att svimma, fy vad hemskt det var, och första gången det hänt. Aldrig hänt förut..vidrig känsla alltså. Så var lite skakis i några timmar efter.

Menmen, nu har jag nyss duschat och väntar nu på Bella så vi ska fixa oss inför kvällen!
Fest med Andersson Och Aronsson ikv tror ja om jag inte fattat fel?
Sen blir det väl Mastis antar jag.
Men ska ta det rätt lugnt. Fast lovar gör jag inte för jag vet hur det blir..haha.
Hoppas iaf på en rolig kväll med min Bella Andersson som jag har saknat massor! Love that Girl!
Vi har alltid kul!


Jobbar kvällen imorron 13.30-21-30.
Inte såååååå taggad.
Vill tillbaka till skolan nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0