Lördag

Mamma fyllde 40 så det blev att fira henne lite grann både bella och hasse var här och släckten.
Så det var trevligt!
GrattisGrattis! <3
Bella och jag börja fixa oss för kvällen.
Kvällen började i Björnebrog hos Cindi, det var helt okej!
Festen började där, fick sedan skjuts in till stan av Rasmus. Sen plocka Lunken och Jennifer upp oss i stan.
Sen stod vi och snacka med folk,
Det var faktiskt riktigt kul. Inte lika kul längre in på kvällen men sånt kan hända..
Kommer väl inte ihåg allt från kvällen haha. Men sånt händer det med!

Vakna tidigt på morgonen för att dra på komfemation för kusinen. Och det är inte så skönt att vakna fulloch sitta i en kyrka i nästan 2 timmar måste jag säga!
usch.. hoppas på en lugnare helg till helgen ;D skulle nog göra mig och min lever väl! haha
För denna helg blev kaos! folk fick för sig en massa och trodde att jag typ var försvunnen men jag lever ! :)

Bella och Felicia på Mastis!

Kristoffer, Jag och Erik!

Fyfan viste verkligen inte vad jag skulle ha på mig denna kväll!
Så det fick bli det som var rent helt enkelt.
När jag får pengar blir det verkligen att köpa in lite nytt!

Pussar på söta Stina! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0