Fest ?

Sådär dags för att slänga upp lite bilder från förra helgen och helgen som var, som jag inte kunnat lagt upp
Pga av mitt Internet, som jag hoppas att Johan har fixat nu. Snodde mammas dator nu medans hon drog till stallet ;)

Bilder från förra helgen. Lördagen!







Jag vet iaf att jag och bella hade skit kul fäörra helgen!
Hoppas att han med Affrokrullet hade det med haha!

BVar även på fest hos cindi denna kväll om  jag inte minns fel!?
Minnet är bra med kort...

FYfan har så dåligt minne, eller jag har fått rättare sagt. Hmm..
aja slänger upp bilder från helgerna jag missat att lägga upp.
INte säker på vilka dagar det är ifrån iaf haha.


Här har vi Nordin och Phlip och Nordin mådde inte så himla bra!
haha, men han var att igång efter ett tag igen. tror det var fredag förra helgen?
Fest hos Emma i Karlstad.



På crusingen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0