.

I lördag Vakna upp hemma hos mig med baby som fick sova vidare och jag fick dra till praktiken!
Började kl 14 så det var väl okej... Och fick sluta vid 20.00 så drog hem och tog det lugnt med hasse som hade luggit och haft det soft hela dagen! hade ju inte gjort nått om jag med fick slippa ha praktik.

Idag jobbade jag 7-16, drog hem och tog det lungt, Baby åkte hem typ halv 6 tror ja. Då gick jag ner till stan och mötte Emelie köpte lass och prata lite. Sedan vidare till Jenny gick lite i det sköna vädret!
Nu sitter jag här och kom hem för en stund sen. Är trött haft praktik en vecka nu.. bara 4 veckor kvar då! det kommer gå fort. För det är kul och rolig personal!
Imorron börjar jag 7 och slutar kl 16. Så ska försöka komma i säng lite tidigare. Men vet väl hur det blir med den saken haha!

PUSS!

Stockholm på torsdag!



Kommentarer
Jenny.

Nawe söta bilden! :)

2010-05-03 @ 09:13:14
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0