Vanlig dag

Ligger i sängen med datorn nu, har gjort mig klar för kvällen.
Försökte få i mig en macka och fil och det gick väl sådär.
Tog Ipren för örat förut, hoppas verkligen att det ger sig. Vill bli frisk nu.. helt frisk!

Aja idag fick det bli skolan riktigt skönt att komma upp och att det kändes lite som vanligt igen,
än att ligga i sängen dagarna in och ut!
Men såklart var inte vädret fint idag bara för att jag ger mig ut! suck..

Fick bli att åka ner med Ronja och Michaela till stan när vi fick en timmes hål förut, köpte en kycklingbauget. Och det gick bra att äta men segt, kunde iaf äta halva.. Gjorde riktigt ont i början. Träffa även bror som kom förbi när vi åt. Kul att träffa lilla Charlie =)

Charlie =)

Ni anar inte hur mkt jag vill komma igång att träna igen.. det är det som är jobbigagst när man är sjuk!
Vill så gärna vara med på mactherna osv. Och om det stämmer att det är hemma match mot Åmål på lördag.
SÅÅÅÅ ah vill vara med! helt sinnes. Blir så jävla arg att jag ska bli sjuk och inte kunna göra det man verkligen vill. fyfan. Har missat två viktiga matcher nu, Förlora med tre mål förra helgen bara mot skåre. Och jag var inte med, fick ligga hemma i sängen och snora och legat typ död. Nästa vecka drar jag igång om jag nu inte åker på nått mer skit!

Hasse kom hit förut med så har bara tagit det lugnt :)

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0