Galen Lördag!

Ja dags att uppdatera lördagen då!
Börja med att Hasse drog typ halv 9 på morgonen, Och jag sov vidare.
Sen upp och inte gjorde ett skit, Iaf ca kl 17? Kom nicko,Johan,Robin & Robin och hämta mig hemma.
Fixa lite nere på stan sen hem till Bella och plocka upp henne! Sen vidare! Hamna lite överallt i lördags. Storfors,Filipstad,Molkom, Sunne? Säkert nån mer stans med!
ah supa vart det ju i bussen iaf! Var väl typ 17 pers i bussen till slut fick sitta i knät på varann men det var riktigt kul.
Kul att träffa Nicko som jag inte gjort på 100 år! har sett han en gång innan tror jag. :P så det var kul!
Efter svängen till Sunne åkte Jag och Bella hem till nicko, sen ringde min kusin,sandra och Hasse och hämta mig. Även Bella skulle med kom hon ju på när vi redan var påvög till kd. Så fick vända och plocka upp henne med.
Släppte av Bella i kd. Sen körde vi hem Jonis sen hem till Hasse och sov! :)

BILDER!


Jag och Nicko!                                    Johan och Nicko!

Bella,Ida&Nicko!                                                      Bella,Ida&Nicko!

FOLK!


Nicko&Ida                                                                     BELLA!

TIM,BELLA,NICKO,IDA! kul att träffa tim oxå! längesen jag prata med han (:  / Folk!

GOA OCH GLADA!
Bella du ser lite busig ut ;)

TIM&BELLA                                                               Tömma Blåsan!

yyeaah

HAHA gött jag slickar på han då, ja det blir bara värre och värre på bilderna märker ja :P
Fyfan vilken kväll säger jag bara!
___________________________________________________________________________________
Söndag fick det bli att sova typ till halv 5-5 sleta som as, haha. Efter en stund kom Bella, sen jonis. åkte och käka mat, sen fick det bli film. Sen körde Hasse& Jonis Mig och Bella hem.  =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0