toppen dag!

Har nyss försökt pluggat lite, men det gick inte så bra kan jag ju säga.
orkar verkligen inte. Får se hur det går på provet imorron!
Skolan idag som vanligt, var så himla trött imorse så det var sjukt.
kan ju bero på att jag låg och prata med en goding hela natten!
vakna kvart i 8 imorse och åkte hemifrån ca 8, snabba ryck!
Men fick bli en mjukis dag med dom bästa mjukisarna såklart ;)
För orkade verkligen inte bry mig idag kände ja hehe.

vad står HO för?
I Know (a)

var helt okej i skolan idag rätt lugnt osv. Efter skolan åkte jag hem, fick skjuts av Ronja!
Satt mig vid datorn en sväng "som vanligt" hehe.
Senare kom Jenny och hämta mig och vi drog ut en sväng i det sköna vädret!
Vårkänslan börjar komma, underbart!
Sen fick det bli att gå en Promenix med brudarna Sophie,Nita och Sara och Vivvisen!
Det var skönt att gå dock med träningsvärk haha. Efter det drog jag och käka med Jenny.
Fick bli kebabtallrilk på Johansson. Det smaka gott det kan jag lova!
Och mycket skratt blev det när Jag och Jenny drar igång! haha...
efter maten var vi ett tag till och snacka massor..
Åkte hem typ kl 20 tror ja. Och nu sitter jag här och borde plugga men fattar inget eftersom jag inte orkar lägga ner mig ett skit :D

Flugan ?
Och jag är ju alltid lika seriös på kort!
haha

Tack för idag alla underbara!

Lite bilder från i Lördags!


Jacob & ?

Folk!

Sadik!

alex,nån,sadik &blom!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0