Lördag

Galen lördag måste jag säga. Källen började kanon, först var jag och fira Jecka, sen sakna jag Bella så Jacob och hans kompisar komoch hämta mig, sen vidare till Bella och jag var verkligen så bra på att förklara vägen haha.
Efter vi hämtat Bella blev det hem till blom där det blev fest! innan vi drog till mastis, 
Jacob och dom drog innan mastis för det var nått som hade hänt med nån brud.
men kul att dom kom.

efter Mastis blev det fyllemat som vanligt, sen skattkärr och det har jag inget att säga om. Bara onödigt att jag fixa fram bensin pengar och sjkuts. Somna runt halv 9 -9 på morgonen och upp ca 12. Åkte hem, gjorde mig klar för samlingen och åkte till grums och hade match...

Gråter jag för dig
vet jag att du betyder mer än jag tror
..
Underbara du..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0