Sjuk.

Dags att uppdatera lite och sätta sig upp lite från sängen, har luggit i sängen varje dag sen i onsdags kväll. Och min hals blir bara värre, men febern är iaf borta. Men den kommer tillbaka ibland. Och är så as förkyld och det är det värsta jag vet när man ska sova. Går ju inte andas med näsan och hatar att andas med munnen haha. Men det jobbigaste är att jag inte kan äta! så får jag äter eller dricker får jag ont i mellangärdet, samma ställe som jag åkte in för till akuten. Har iaf fått tid imorron så ska kolla upp det, får se vad det kan vara. VILL HA BORT DET NU! vill ju äta mat!

Nej nu ska jag kolla tv och nån film som jag gör varje dag! skit kul!

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0