Trött

Kom hem från skolan för en stund sen, Åkte med Henke hem. Tack för skjutsen!
Blev såklart datorn när jag kom hem (som vanligt) ah ni vet hur det är.
Borde väl plugga men orkar verkligen inte nu.. har prov imorron.
Känns ju toppen, har prov i socialpsykiatri. Säger er nog inte så mycket!
Är om massa lagar och skit. Och har verkligen ingen ork till att plugga känner ja.
Vill bara att klockan ska bli typ 19 så jag kan dra ner till handbollen och kolla match,
så man har nått att göra en stund iaf. Sandra blir nog med ner oxå!
städa borde ja med.. finns mycket man borde som man inte orkar!

vill bara ha helg nu. Har match fredag och söndag! sjukt taggad redan.. inte tränat eller spelat på ett tag nu
så det ska bli sååå
underbart!
Jobbar dock på söndag så vet inte till 100 om jag kan vara med på matchen på söndag, som jag verkligen vill!
men har inte kunnat jobbat ett skit denna månad så behöver absolut jobba också. Kanske kan ta ett senare pass eller tidigare... aja det märks.

Och mitt internet funkar ännu inte på min dator!


skön låt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0