TRÄNING!

Har nyss tagit mig en varm dusch!
Funderar på om jag ska ta och kolla på nya beck eller om jag ska vänta tills imorron!
Kan ju se den två gånger om det skulle vara så (a.
Gick ner till träningen med Sandra förut kolla på träningen och drack lite kaffe.
Har blivit förskyld igen och det suger, vill verkligen träna och komma igång ordentligt!
Men på Onsdag blir det att träna Handboll och torsdag Kick n box! (eller hur det stavas)
På lördag har jag match i Skåre och på söndag match I Arvika, är redan taggad!
Hoppas bara på att förskylningen ger med sig och inte blir värre.
Har fixat så jag slipper jobba i helgen med för att kunna vara med på matcherna,
Tack för det Tjejer!

Vit helg för Ida i helgen, tror jag behöver det!
Aja nej nu ska jag gå ner till mamma och hämta filmen.

Puss*



I drömmar och Kärlek är ingenting omöjligt



Kommentarer
Anonym

Oj jäklar, vad du är vinnögd!:)

2010-03-08 @ 23:47:19
Irene

Hm måste va den som skrivit komentaren som är vinnögd minsann.

2010-03-09 @ 06:39:45
Kate

Ha en trevlig dag!

2010-03-09 @ 06:53:50
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
maja

känner samma, vill också träna... men blir ju förkylld hela tiden... så ja hinner knappt börja :(

2010-03-09 @ 07:15:40
URL: http://flickansomheterduga.blogg.se/
Ida

Ah fyfan jag är jätte vinnögd ;) OCH STOLT SÅDAN! haha Patetiska människa som skiver att jag är vinnögd på både bdb och bloggen haha :P

2010-03-09 @ 14:22:21
Ida

ja rikitgt jobbigt är det ! Krypa på dig!

2010-03-09 @ 14:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0