träning

Ny duschad och som en ny människa!
tog en stund innan jag kom ifrån träningen.
För Erika min tränare tappade såklart bort sin mobil.
Som vi leta efter i typ 20 min haha. Men den kom till rätta!
Gick sådär på träningen idag, ont i halsen, kände mig skakis och så:S
men jag fortstatte att träna iag, även om det kanske inte gick så jätte bra men.
var inte mkt folk på träning idag heller så det sög.
Men gjorde det bästa av det iaf!
Aja, funderar på sängen och kolla tven så jag blir lite trött nångång.
Annars sitter jag kvar här och ugglar.
Har ingen skjuts till skolan imorron heller så får väl se hur det blir imorronbitti,
hoppas på att jag kan åka med Johanna!

Men nu blir det att kolla lite tven sen sova :)
Finns på Mobilen såklart!
Puss



Mongo!? Men jag bjuder på den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0