Suck

Sitter i skolan nu och är så j*vla trött på skiten så jag spyr snart.
Hade prov idag och fick G så det var ju bra iaf.
Inte konstigt att man får magkatarr som 18 åring när det är massa runt en 24/7 tex skolan.
bara att bita ihop antar ja. SNART STUDENTEN! ska bli så underbart att slippa skiten.
Slutar om 10 min, då blir det att åka med Johanna och hänga med på en promenad med hennes hund.
Sen ner till Brogårdsskolan på Bal möte kl 15. Får väl se hur många det är som kommer.
Efter balmötet blir det hem och verkligen ta och städa mitt rum för nu ser det ur som en knarkarkvart som mamma  brukar säga haha. Sen blir det nog att plugga lite projektarbete som verkligen behövs och som verkligen är så kul.
Sen borde jag försöka fixa mitt internet på datorn, får väl se hur det går, har inte tålamod till sånt skit, får bara damp.
Nej nu ska ja ta och dra från skolan!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0