Sälen!

Började med att Jag och Bella Gick upp kl 7.00 hemma hos henne, fick åka med hennes mamma in till kristinehamn runt ca 8.00. Åkte hem till Felicia och fixa lite sen hem till mig, böjra fixa oss och packa mina saker inför sälen!
Ca 930 sjkutsade mamma ner oss till station för att  ta Karlstad bussen, Framma i Karlstad fick det bli HM och kolla på ett par skor. Och dom fick det såklart bli! var till och med halva priset på dom. Gick runt lite och kolla hitta även en hög kjol as fin, har inte orkat tagit kort. Har varit helt död efter sälen. Men det får nog bli den ikv.
fick bli Subway innan resan till Sälen med. Sen kom Nordin, Nicke och Gocken och plocka upp oss! Vilka Killar! As rolig resa bode upp och ner. Haha mkt skratta och ÖL! Tog 3-4 timmar att åka upp till sälen. Men det var det värt hade så kul där uppe, Party party party! hade även lite lugnt men det var itne mkt. Ah sälen var iaf det roligaste på länge och jag har inte änns orkat uppdatera loggen förens idag och det är lördag, och kom hem i torsdags, jag har varit helt slut efter Sälen!
har ändå varit skönt att komma hem på ett sett min vill gärna dra härifrån redan...

Bilder

Resan upp!

Fick bli några stopp på vägen upp!

Jag, Nicke och bella

Jag och Nicke!

Boys!

hahaha ja vad ska man säga om denna bild då :D

Kom även lite mer folk från en annan stuga...


Loveher!


haha Inga kommmmmentarer.

Philip och Bella!

Jag och Martin SKÅL!

Hasse,Jag&Bella Haha det ser ju verkligen nyktert ut.
Mina Godingar!



Ni är bäst!

Sköööönaste grabbarna!
tack för 2 toppen dagar!


PUSS!

PUSS baby!

Torsdag drog vi hem från sälen, och när jag kom var var Jag och Bella helt slut så vi drog på en film och somna till den. Sen åkte hon hem och jag försatte att ligga i sängen och sova!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0