Ont i halsen

Klockan ringde imorse helt död verkligen, sjukt ont i halsen.
Kom inte upp idag typ, tur att Hasse ringde och väckte mig till liv,
hoppa typ i sängen när ringsignalen gick igång haha.
Dock råka jag klicka honom vilket inte var meningen då,
haha så kan det bli. Men snäll som är ringde jag såklart upp!
och han var inte så pigg han heller.
Och är 100 på att han somna om igen och va rätt jag hadde!.

Åkte till skolan med henke idag, börja halv 9 Tack för skjutsen!
till en början mådde jag bra i skolan, tät i näsan och halsont,
men senare typ efter lunch mådde jag inte lika bra.
Kändes som om jag fick feber, kallsvettades och mådde illa. Även yr!
Fick sluta ca kl 13 idag så det var skönt att komma hem tidigare än väntat.
Åkte med Ronja hem, hoppa in och lämna en studentmössa sen gick jag hem.
Skönt att komma hem! Plocka undan på rummet en snabbis,
Sen satt jag på musk och la mig i sängen UNDERBART.
Somna till och med en snabbis sen kom Hasse in i rummet helt plötsligt,
men det blev att ligga kvar i sängen ändå hehe. Sociala Jag :D
Så det blev bara att ligga i sängen och ta det lugnt idag,
kolla på nya beck som jag aldrig såg igår. Det var helt okey :)
Åkte även upp till donken!

Hamna såklart här när han åkte, inte så kul faktiskt,
sängen lockar hilma mkt Faktiskt!
Så hamnar nog i sängen snart
som luktar himla gott av en konstigt anledning :D hihi.

Nej puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0