Nice!

Kom hem för ett tag sen, börja skolan vid halv 9 idag. Åkte med Henke :)
Var inte alls på humör i skolan idag.. så trött på skolan att jag knappt orkar ta tag i det sista.
menmen..

Efter skolan vid ca 14.15 åkte jag med Johanna hem till henne.
Gick ut med hunden, sen ner till skolan på balmöte.
Prata lite om hur mkt det skulle kosta osv.
Efter det åkte jag hem, tog mig en macka och fixade mitt internet på MIN dator. Så nu funkar det igen.
Hoppas det inte slutar fungera igen. Man är fan beroende av datorn och mobilen, det är helt sjukt ändå.
imorron är det iaf Karlstad som gäller till nöjes, några som ska dit?
hoppas det blir nice.

Ikv blir det träna! :) ska köra hårt!
ska bli skönt att börja igen efter att jag varit sjuk.
Har lite ont i halsen än, men orkar inte bry mig längre känner ja!
Matcher i helgen ja SKA vara med på.
Dom saknar mig i laget hihi.
Fredag till Torsby, och söndag GRUMS!

TAGGA TJEJER!

Igår var jag bara hemma efter skolan och tog det lugnt typ, satt vid datorn och så.
sen åkte jag med jenny och handlade. Sen var vi en stund efter det oxå. Kul att träffa henne igen var ett tag sen nu :)


Grattis gumman på 19 år dagen!
Hoppas du får en toppen dag! :) <3

Efter det drog jag till handbollen och kollade när killarna spelade match!
Och det gick väl sådär. Spelade riktigt bra i andra halvlek!
bra spelat ändå!

Snart är det en till underbar tjej som fyller 19 och då blir det PARRTTTYYYY!


SNART LOOOOOOOVVVVVV!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0