Kaffe!

Sitter här med en kopp kaffe nu,
ska snart kila upp på mitt rum och försöka plugga lite.
Får se hur det går!
skulle vilja göra nått roligare för att fördiva tiden men vad?
Finns inte mkt att göra när det är en veckodag. Vill ha helg redan!
vore så jävla skönt med helg så man får slippa tänka på skolan och allt
det är lite mycket i skolan nu tycker jag.
Nej nu ska jag kila upp på rummet och skruva upp volymen och överrösta mammas kära thåström!
som spelas här nere på undervåningen när mamma har dammsugaren i handen! 
inte för att han är så dålig men!
Puss på er!


Kommentarer
Bella

Överrösta Thåström? :O

Han är ju bäst ;)

2010-03-23 @ 17:30:02
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Ida

2010-03-24 @ 14:07:50
Ida

Ah han är bra men min musik är klart bättre;)

2010-03-24 @ 14:08:17
Irene

Klart han är bäst.Bara lyssna o njut !!!

2010-03-24 @ 15:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0