Fredag

Fortfarande seg i kroppen och vill verkligen inte upp ur sängen!
Men lova mamma i torsdag kväll att hänga med till stallet. så pkte till stallet ca kl 13 tror ja.
Fika lite med Mormor och Morfar. Sen ner till stallet och fixa det som ska. Sen ut på en tur.. Är väl inte så att jag rider så ofta längre som jag gjorde när jag var liten, men det är alltid skönt att komma upp på hästryggen igen! Senast jag red var i sommras. Så det var skönt att ta sig ut i naturen en stund.

Efter stallet och så fick det bli duschen och städa lite det jag orkade, sen kom Hasse =)
Fick bli att åka en sväng sen slå på en film. Blev med lugnt tills Johan ville ner till stan... så runt 11 tror jag körde vi ner han till stan, sen hämta upp Izza och hennes kompias och körde dom dit dom skulle. Efter det drog vi hem till Erik där det var lite folk, stanna inte länge. Fick hämta Johan igen.... Och köra till Mastis. Och där hamna Jag och Hasse med, Var där tills det stängde och då fick det bli mat på statiol. Sen hem och sova gott i sängen.
Hasse åkte hem ca 9 imorse för han skulle på match. Och jag sov såklart vidare och vakna typ halv ett tror ja.

Idag blir det iaf party!
Vet bara inte vart än, väntar på att nicko ska höra av sig och se om det blir fest med dom eller inte.
har lite att välja på idag.
Kga?
Molkom/kd?
khamn?
ah det märks!


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0