!

Kom hem från skolan för en stund sen, åkte hem och städa lite snabbt. Men nu orkar ja inte mer,
grabben får stå ut helt enkelt haha. Nu kankse mamma blir lite gladare oxå när jag städat lite! :)

Var till tandläkaren imorse och det drog ut på tiden så jävla störande, Skulle bara dit på en vanligt undersökning.
Men var ju såklart tvungen att säga att jag har haft sjukt ont pga av visdomständerna. Så fick nått att skölja munnen med. Ska tillbaka nästa vecka på torsdag och kolla om det blivit bättre med visdomsfanskapen. Hoppas på det iaf!
Efter tandläkaren slog min första tanke " fan jag får gå upp till skolan" fett kallt! Så fick hoppa in på pressbyrån och köpa mig en kaffe så jag blev lite varm! och prata även med Bella en stund eftersom hon också hade tandläkartid idag (: Sen fick jag skjuts av Jenny upp till skolan. Tack för det!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0