Akuten

I onsdags kväll fick jag sjukt ont i mellangärdet, kunde typ inte andas låg och skrek och tårarna gick inte att hålla inne, När jag och mamma kom till akuten tog dom prover osv. Jag hade för hög puls, 39,2 i feber ändå hade ja tagit två ipren under 2 timmar. Och ipren är febernedsättande, konstigt. Hade inte ont i mellangärdet längre när jag kom fram, men dom kollade ändå. Doktorn antog att jag hade halsfluss på gång, eftersom jag hade så hög feber och ont i halsen, svullen i haslen m.m. Och magvärken/mellangärdet kunde ha varit pågrund av virus eftersom jag är soppas förkyld. får äta antibiotika i 7 dagar och 3 stycken om dagen, och knaprar ipren.  Menmen orkar inte skriva mer nu, ska sova igen som jag gör hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0