Trevlig dag!

Skolan idag, hade bara brändbolloch det var helt okej!
Vi vann iaf över ett lag av 2 haha. Efter brändbollen åkte Jag, Sophie, Sofia, Johanna och Henke ner till stan.
Käkade lite. Cissie kom oxå efter en stund. Det var trevligt! :)
Sedan gick vi mot brogården, Lärde oss dansa vals och en till. Haha fan va dukiga Jag och Henke var.
Ni behöver ju inte kolla på oss på dansgolvet på balen haha. Nejdå men det ska nog bra!
Ska dra upp mamma och träna lite sen ;) får väl se hur hon reagerar, hon förtjänar att en dans med sin dotter.
Måste ju få henne på topphumör så som hon jobbat och grejat innan MIN student!
För ni ska veta vilken bra och underbar mamma jag har :) Hur ska jag Kunna klara mig utan min Mamma?
Går inte helt enkelt. Kommer bo hemma hela livet! ;) och tanken med att du inte en dag kommer finnas kan jag inte tänka mig. I min och för mig kommer du alltid ligga närmast hjärtat. Love you Mamma ♥

Nått jag funderar på nu är om jag ska dra ut ikv? eller om jag ska åka till baby? För åker jag inte till han idag är det inte säkert att jag hinner träffar han imorron på hans studenten, och sover jag där inatt så får jag träffa han och ge en puss eller två. Till och med kanske ge han en ros ;) Vem vet! får se hur dagen/Kvällen blir.
Skulle vara kul att umgås med Bella med. Min snutta. Vi är så grymma på att dansa ska ni veta. Det fick vi konstaterat idag! haha. 1,2,3, 1,2,3... VALS!

Men nu ska jag först och främs städa klart mitt rum.. och nu skriver jag inte det bara utan nu kommer jag göra det. Började lite igår. Ska dammsuga, skuragolvet, in med kläder i garderoben och bädda rent sängen efter det får vi se!

Puss på er!

En bild på mamma, hitta ingen bra så det fick bli en när hon äger på bowling!

STUDENTEN NÄRMAR SIG!




Kommentarer
Irene

Jösses Ida va glad jag blir.Älskar dej med för alltid och finns alltid för dej va som än händer vet du .Och mej slipper du inte på Läänge ännu fyllde bara 40 inte hundra !!! Puss puss .

2010-06-09 @ 15:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0